Thursday, August 26, 2010

Yay!~

Muahaha!~

我的数学没有fail!~ ^^

好心啦,

别再用你那些烂臭屁成绩炫耀啦,

厉害过我又怎样?

I DONT CARE AT ALL.

无论你说什么都好,

都伤害不了我的,

所以劝你还是死了条心吧。



Dont cry for a guy,
Lets the guy cry for you,
Because girls always forgive,
And boys always get and forget. :)
我相信她说的不是真的

2 comments:

Swat Yin said...

Carmen,你还记得我吗?Im 陈雪盈,6M in Tai Thung de~^^

Carmen said...

当然记得啊!~ 你还好吗?^^